جواب غیر مستقیم به سخنان سردار رشید/تنها مرجع وزارت کشور است

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:
تنها مرجع اظهار نظر درباره تقسیمات کشوری وزارت کشور است
بندرعباس ـ معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان گفت: تنها مرجع تصمیم گیرنده پیرامون هرگونه تغییر در تقسیمات کشوری وزارت کشور است.
تنها مرجع اظهار نظر درباره تقسیمات کشوری وزارت کشور است
گل محمد بامری دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود:روال ایجاد اینگونه تغییرات در کشور همیشه دارای روند مشخص و روشن و کارشناسی بوده و هیچگاه تمایلات و اظهار نظرهای اشخاص،کوچکترین تاثیری در آن نداشته است.
وی تصریح کرد:قطعا اینگونه تصمیم گیری ها نیاز به طی شدن فرآیندی دارد که پرداختن به جوانب و ابعاد مختلف آن تنها در تخصص کارشناسان خبره وزارت کشور در سطوح استانی و ملی می باشد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان تاکید کرد:پیگیری و حساسیت استاندار محترم و سایر مجموعه ها در سطوح عالی کشور ظرف یکماه گذشته نشان داد که هیچگونه خطری متوجه یکپارچگی هرمزگان نبوده و همچون همیشه در سایه انسجام و وحدت و تعامل موجود در استان ،خدمت رسانی به مردم شریف مناطق مختلف ادامه خواهد داشت.
بامری در پاسخ به سوال ایرنا درباره دلیل سکوت حدود یکماه گذشته مدیران استان درباره برخی زمزمه ها پیرامون ایجاد تغییراتی درتقسیمات استان اظهار داشت :مسوولان استان اولین وظیفه خود را خدمت رسانی به مردم دانسته و اجازه نمی دهند هیچگونه مبحث حاشیه ای این روند را مختل نماید.
معاون استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد:البته در این مدت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و افکار عمومی و به ویژه رسانه ها بخوبی جهت گیری قاطعانه استان را نشان دادند .
بامری اضافه کرد:مدیریت عالی استان ترجیح داد در این مدت به جای اتلاف وقت برای برخی اظهار نظرها که فاقد هرگونه قابلیت اجرایی و کارشناسی است ،با آماده کردن تعداد بیشتری از پروژه ها در شهرستان پارسیان به مناسبت هفته دولت به نوعی واکنش عملی خود را دراین باره نشان دهد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان تصریح کرد:افتتاح 10پروژه عمرانی و فرهنگی و اجتماعی با اعتبار 143میلیارد و 965میلیون ریال در چهارمین روز از هفته دولت در شهرستان پارسیان در واقع یک پاسخ عملی بوده که به خوبی گویای سطح توجه مدیریت ارشد استان به یکپارچگی و توسعه همه مناطق هرمزگان است.
در هفته دولت طرح های متعددی از جمله مجتمع فرهنگی هنری پارسیان، دبیرستان خیریه حاج علی حیدری، پروژه های صنعت برق،اصلاح و توسعه توزیع شبکه آب پارسیان به طول15کیلومتر، پروژه طرح هادی روستای یرد قاسمعالی درشهرستان پارسیان به بهره برداری رسید.
48واحد تعاونی مسکن مهر،اصلاح و توسعه شبکه آب بخش کوشکنار بطول 10کیلومتر، بلوار امام خمینی بخش کوشکنار، ایستگاه آتش نشانی کوشکنار، فاز اول پارک شهر بخش کوشکنار بخش دیگری از پروژه های هفته دولت در این شهرستان می باشد.
براساس این گزارش سردار سرلشکر غلامعلی رشید جانشین ستاد کل نیروهای مسلح دوشنبه 20 تیرماه در نخستین همایش نیروی دریایی راهبردی که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار شد با طرح این پرسش که چرا نباید جایی مانند بندر پارسیان را به استان مهمی مانند استان فارس بدهیم تا این استان نیز به دریا دسترسی داشته باشد، واکنش هایی از سوی مسوولان هرمزگان در اعتراض به این موضوع را بدنبال داشته است
نظرات 7 + ارسال نظر
جاسکی 1390/06/17 ساعت 02:43

درود بر وبلاگ نویسان
و هنرمندان
و روزنامه ندای هرمزگان
و سایت هرمزگان نیوز
که ول کن توهین به مردم استان نبودند

ebrom 1390/06/17 ساعت 12:01 http://www.azkar.blogfa.com

امروز آرایشگاه بودم که بحث پیوستن منطقه پارسیان و شیبکوه به فارس پیش اومد...یکی از جوانان مقام گفت که به نفع ماست اگر به فارس بپیوندیم او می گفت که به محض پیوستن منطقه به فارس بعنوان منطقه آزاد تجاری هم شناخته میشه نمیدونم حرفش چقدر صحت داره ولی بهرحال من در آن لحظه چشمانم را بستم و به یاد غربتی افتادم که اگر بیاید ما را در خود می بلعد ...

تشکیل مناطق آزاد برای خودش مقررات خاصی دارد که با این عوام گرایی جور در نمی آید/به فرض منطقه آزاد شدن چه نفعی نصیب مردم محلی می شود؟ به سرنوشت منطقه ازاد قشم و مردم اش و منطقه آزاد اروند و مردم محروم خرمشهر و آبادان توجه کنید

جوان اهل سنت 1390/06/17 ساعت 12:12

کشتن درویشان نعمت الهی در کوار فارس نشان داد که منطقه جنوب فارس برای خود مشکلات و تعصبات شدید مذهبی و فرقه ای دارد وچنین درگیری هایی در لار و لامرد وگراش سابقه طولانی دارد برمسولان استان واجب است باحفظ مرزهای استان اجازه ندهند این خشونت های قومی و فرقه ای به هرمزگان برسد/هرمزگان مردم ارام واهل تسامح و تساهل مذهبی دارد

موسا 1390/06/17 ساعت 19:31 http://www.dirya.blogsky.com/

سلام محمد ..

درود

سلام
به نظر می رسید که کم کم بحث خاموش می شود اما فکر می کنم با نزدیک شدن به زمان انتخابات خبرها و اتفاق های جالبی بیفتد!

دوست 1390/06/18 ساعت 15:18

چرا آن آقای پدرخوانده که برای کسب محبوبیت و با عرض معذرت تحمیق مردم در این مورد نطق های شدید و غلیظ می کرد حاضر نشد این خبر را در سایت منسوب به خودش منعکس کند.
بیایید سایتهای مزوری مانند هرمزآنلاین را تحریم کنید

احتمالا سایت هرمز انلاین برای این مساله دلیلی برای خود داشته اند که امیدواریم از اطلاع رسانی دریغ نکنند

مجتبی 1390/07/02 ساعت 11:45

کار از کار گذشته دوستان! برای گاوبندی و بستک فاتحه بخوانید...!!!
سفری هفته گذشته به شیراز داشتم و مخصوصا برای برگشت مسیر جهرم-لار-بندرعباس را انتخاب کردم، از ابتدای حوزه استحفاظی راه‌های شهرستان لار تا انتهایش! قدم به قدم!! تابلوهایی بسیار شکیل و عظیم با این مضمون خودنمایی می‌کرد:
خلیج فارس ......کیلومتر!!!!
البته با نقشه خلیج فارس و دریای عمان!
کاری که لااقل می‌دانم در استان خودمان انجام نشده است، توضیح اینکه همه تابلوها نو و جدیدالنصب بودند!!!!!
شما از این تابلوها چه تعبیری می‌تونید داشته باشید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد