میراث اصول گرایان

این جا میدان برق شهربندرعباس است .

یعنی شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین نقطه ی شهر وقلب تجاری آن.

در کنار بوی گند فاضلاب،در کنار زباله های سرگردان، در کنار گدایان خارجی با بدن های زخمی  و پر از جراحت و همراه بابیماری های واگیر.در کنار ناگزیر بودن سوار شدن مردم از وسط خیابان به تاکسی هاو..امارفت و آمد روزانه هزاران نفر ازمردم وبه خصوص زنان و کودکان از راهگذری تنگ و سخت و حدودا یک متری حکایت آزار دهنده ای است.

و چنین میدان بی سامانی برای جایی که شهردار پیشین اش آن جا را پایتخت اقتصادی ایران نامیده بود شرم آوراست.

بد نیست اعضای شورای جدیدشهربندرعباس هنگام عبور از این میدان به این میراث شورا و شهردار اصول گرایش با چشم عنایت و عبرت نگاه کنند.


عکس:الهام یاقوت پور





نظرات 6 + ارسال نظر
شاگرد شما 1392/06/18 ساعت 08:07

لطفا عکسها یبیشتری در خصوص خیابانها بندرعباس به نمایش بگذارید :
از مصلی ِ خور شیلات ِ میدان برق و شهربانی َ چژر چلاغ شدن خیابانها و ..... لطفا عکسهای بیشتر

بهشب 1392/06/18 ساعت 12:26 http://behshab.blogsky.com/

جناب "شاگرد شما" هر شخصی می تونه یک رسانه باشه و مشکلات شهر رو بررسی کنه.خود شما هم می توانید یک وبلاگ داشته باشید یا در روزنامه ها و سایت ها مطلب بنویسید.همه کارها که از یک یا چند نفر بر نمی آید.

والا این شورایی که من می بینم به نظر نمیاد هیچ برنامه ای برای این شهر داشته باشه.

این مطالبه شهروندان است که می تواند تبدیل به برنامه شود

ابراهیمی قلعه قاضی 1392/06/18 ساعت 15:47

اقای بنی نعیم
آقای رشیدی
آقای جمشسد رییسی
آقای طاهر قریشی..
خانم اقبالی
اقای فیصل دانش و..
این وضعیت شرم آور حاصل سکوت و بی تفاوتی و بی خیالی و بی مسولیتی شماست ها..
کجا قایم شده اید؟

[ بدون نام ] 1392/06/19 ساعت 20:22

نقش مردن هم بنویس

سلام از نگاه تیز بین شما به این عضلات سپاس گذاریم به ماه هم سر بزنید

[ بدون نام ] 1392/06/26 ساعت 12:54

سلام ،
شرکت فولاد هم مثل سایر دستگاههایی که اخیراً جذب نیرو کردند ، ترفندی را یافته است که حق بومی های هرمزگان را تضییع و اشتغال غیر بومی ها را تمهید کند . این ترفند در آگهی استخدام به صور زیر قابل تشخیص است :
1 – مطابق مورد 8 ذیل بند الف ، بومی ها فقط در مقطع دیپلم و برای مشاغل پایین قابلیت استخدام دارند تا احیاناً خدای ناکرده مناصب مدیریتی را احراز ننمایند و موی دماغ مدعیان اصلی غیر بومی نباشند . ( آنچه بعنوان امتیازات ویژه آنهم البته در انتهای سطور آن بعنوان " نفرات بومی در شرایط مساوی " درج شده کمافی السابق هیچگاه قابل رصد و ادعا نمی تواند باشد ! ) .
2 - وفق تبصره الف ذیل بند 1-8 محکم کاری هم کرده اند و در تعریف بومی ، هر فرد غیر بومی که 3 سال در فولاد سابقه کار داشته باشد را بومی تلقی کرده اند . یعنی حضرات قبلاً و بدون آگهی استخدام و آزمون به مدت 3 سال اشخاص مورد نظر خود را به کار مشغول نموده و حالا با این آگهی و آزمون سر بومی ها را شیره مالیده ، استخدام این افراد غیر بومی را موجه ، قطعی و رسمی مینمایند !
3 - علاوه بر موارد فوق طبق تبصره 1 ذیل بند 10 امتیاز دیگری هم برای غیر بومی های نورچشمی قبلاً استخدام شده در نظر گرفته اند و آنهم تخفیف شرایط سنی به ازای سوابق سنوات خدمت در فولاد است !
4 - همچنین طبق بند 12 با زیرکی فراوان از این امر هم پیشگیری فرموده اند که مبادا خدای ناکرده یک فرد تحصیلکرده بومی ترفندهای آنها را دور بزند و با دیپلم استخدام شود و بعداً مثلاً مدرک کارشناسی ارشد مکانیک خود را رو کند و حضرات مجبور شوند علیرغم هدفشان بغیر از مشاغل پست ، یک منصب مدیریتی هم به یک بومی بدهند !
آیا جناب استاندار معظم و نمایندگان محترم استان نیز به این مسائل عنایتی دارند ؟ آیا وجود صنعت بزرگی چون فولاد در استان هرمزگان فقط باید برای مردم آن آلودگی هوا ، کثرت جمعیت مهاجر ، اشغال اراضی منطقه ، صرف منابع و . . داشته باشد ؟ نه تنها پستهایی چون مدیر عامل یا اعضای هیئت مدیره ، که حتی سهم سایر اشتغالهای آنهم باید اینگونه مصادره شود ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد