بی خداحافظی


به عنوان یک همشهری ،امشب به دعوت رضا صادقی هنرمند خوب هرمزگانی رفتیم به دیدن فیلم بی خداحافظی در سینما ستاره ی جنوب شهرمان.

فیلم یک ملودرام موزیکال است به کارگردانی احمد امینی با نگاهی به زندگی رضا صادقی  و داستان آن با سفر این خواننده از بندرعباس به تهران آغاز می‌شود. رضا صادقی، محمدرضا فروتن، پگاه آهنگرانی، شقایق فراهانی، مژگان بیات، افشین هاشمی، پیام دهکردی، کوروش تهامی، همایون ارشادی، هومن برق نورد، پرویز سیرتی، مریم بوبانی، ترلان پروانه، مجید جعفری، احمد پور عظمتی و ضیا شجاعی‌مهر از بازیگران "بی‌خداحافظی" هستند.


دعوت نسبتا فراگیری بودو صندلی ها پر بود از مهمانان چرا که هم اهل سیاست دعوت بودند وهم اهل مدیریت و هم اهل رسانه و البته بیش تر از اهالی هنر و به خصوص موسیقی.

 از جراره نماینده بندرعباس بگیر تا پیشدار معاون فرهنگی ارشاد تا جهانبخش رییس انجمن موسیقی تا بچه های هرمزگان نیوز و ندای هرمزگان و پیشکسوت هایی چون منصور نعیمی و محمدعلی قویدتا جوان هایی چون فاضل پیش وهادی صدری و...البته خود رضا صادقی و خانواده ی محترمشان  .

بحث ارزش هنری فیلم در جای خود محفوظ و قابل سخن.
همین که زندگی یکی از هنرمندان موسیقی هرمزگان سوژه ی یک فیلم بود فرصت خوبی است که بسیاری از شهروندان با سالن های سینما بیش تر آشتی کنند.
از دوستان زحمت کش سایت شرجی هم ممنون.
هرچند فیلم می توانست ....اماشب خوبی بود و حرکتی خوب تر.

نظرات 6 + ارسال نظر
احسان ن 1391/06/01 ساعت 13:38


مم نون از خبرتون جناب ذاکری

بلبل بی زبان 1391/06/01 ساعت 15:40

زیبا بود؟!

علی 1391/06/01 ساعت 18:55 http://islamicjask.com

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

سرگذشت توبه‌ی یک دعوتگر معروف، خانم
«سوزی مظهر» به وسیله‌ی یک زن ‌‌مسلمان فرانسوی
حدود بیست سال است که در میدان دعوت الی الله سرگرم فعالیت می‌باشد. او نیز از آن دسته از هنرپیشگانی است که توبه، نصیبش شده است. ایشان روزگاری در میدان هنر دارای نام و شهرت فراوانی بوده‌اند.
خودش سرگذشت خود را چنین بیان می‌کند:
از دانشکده‌ی ادبیات در رشته‌ی روزنامه نگاری، فارغ التحصیل شدم. در آن زمان با مادربزرگم یعنی مادر هنرپیشه‌ی معروف «احمد مظهر» که عمویم می‌باشد زندگی می‌کردم. و بیشتر اوقات خود را، بیرون از منزل یعنی در خیابانها، پارکها و سایر اماکن عمومی، سپری می‌کردم. و از اینکه خود را به بهانه‌ی آزادی و تمدن، در معرض دیدگان زهرآگین انسانهای حیوان صفت به نمایش می‌گذاشتم، خرسند بودم. بیچاره مادربزرگم به خود حق دخالت در امورم را نمی‌داد. حتی پدر و مادرم نیز چندان نقشی در زندگی خصوصی‌ام نداشتند. در واقع خودم تعیین کننده‌ی سرنوشت خود بودم. متأسفانه فرزندان خود‌سر، اینگونه زندگی خود را مانند چهارپایان و یا بدتر از آنها رقم می‌زنند. مگر اینکه‌خداوند‌در حق‌کسی لطف کند و نجاتش دهد.

اگه میشه این وب را به پیوندهای وب خود اضافه کنید
اسلامیک جاسک
www.islamicjask.com

احسان 1391/06/03 ساعت 02:16 http://lakposht.blogsky.com

سلام
جای خوشحالی ست ممنون استاد

جای بسی خوشحالیست که شاهد این هنرمند بزرگ در عرصه ی بازیگری نیز باشیم .
باید به هنر مندان داخل استان و موسیقی بندرعباسی نیز بها داد.
آهنگ های بسیاری داریم که خوانندگان داخلی خوانده اند و از آهنگ و ملودی بندر عباسی استفاده کرده اند که متاسفانه نامی از آهنگسازش نبرده اند.
مثل آهنگ نمیشه از مجید رضازاده که از آهنگ نازناز گل مه مرحوم ناصر ، آهنگ دختر گل سعید پور سعید از آهنگ ای دل ای دل ای دل مرحوم منصفی و بیشتر آهنگ های امیر عبدالله و همچنین محمو جهان.
پس خوانندگان و موزیسین های هرمزگانی می توانند بر فراز قله ی موسیقی ایران باشند.

سلام
پس جای ما حسابی خالی بوده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد