مشکل سازان خشتی و گلی

 آذر ماه 1384 زلزله ای 5/9 ریشتری جزیره ی قشم را لرزاند در این زلزله سقف بیمارستان نوساز این شهرستان در اولین دقایق زلزله فرو ریخت!!

هفت سال بعد...

 مردادماه1391 زلزله ای شهرستان های هریس و ورزقان را لرزاند.بیمارستان نوسازهریس در اثر این زلزله  فرو ریخت.(لینک خبر)


نکته: مشکل ما فقط  با ریشتر ها نیست با خانه های خشت و گلی نیست که سست و غیر قابل اعتمادند. قبول کنیم که پیمانکاران،معماران، مهندسان، ناظران،مدیران، و...خشتی و گلی هم جزیی از این مشکل اند.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد 1391/05/25 ساعت 18:06

هیج جیز این مملکت روی حساب کتاب نیست خدا فقط به ما رحم کند

شمس 1391/05/25 ساعت 23:05

در تمام دنیا زلزله یک امر طبیعی است اماده نبودن در مقابل ان غیر طبیعیه.البته در ایران که صف مرغ تلفات دارد انتظاری بیش از این نیست.
اصولا در این مملکت همه چیز آرام وطبیعیه شما همین صدا وسیمای خودمونو ببینید

احسان ن 1391/05/26 ساعت 12:24

و ماییم ک پیمان کاری, معماریم, مهندسیم, ناظریم... و ماییم ک مدیران را و مسئولین را می آوریم و ماییم ک نگاه دارشان هستیم و از ماست ک بر ماست

دختر جنوب 1391/05/31 ساعت 10:13

برادر گرامی
تا زمانی که ما وقایع طبیعی مثل سیل وزلزله را به جای این که مدیریت کنیم براش دلایل خرافه پرستی ارائه میدیم وبی لیاقتی خودمون را توجیه می کنیم ومیگیم دلیلش حجاب خانوماست همین آشه وهمین کاسه

نظرات دوستان را درباره ی این مطلب خوندم. نظرات جالب بود مخصوصا دختر بندری!! البته در کنار علامت تعجب چند علامت سوال هم می گذارم؟؟
من همیشه با خودم فکر می کنم چه طور این آدم ها زیر سقفی خوابشون می بره که بسی محکم تر از آن چیزیه که برای دیگران می سازند. اما مطمئنم هر چقدر هم که محکم باشه یک روز روی سرشان آوار می شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد