وبلاگ ها...

چندخبر از وبلاگ های هرمزگانی:

1- بعد از هک شدن ناگهانی  وبلاگ شاعرخوب و طنزپرداز استان جناب راشد انصاری(خالوراشد) وبعداز مدتی رفع هک شدن آن ،حالا علاوه برمسدودشدن خطر هک شدن که همان مسدودشدن غیررسمی است هم برخطرات جاده های وبلاگی ایران افزوده شده...تابستان است و فصل سفر وخطر ...لطفا کمربندقلم هاتان رامحکم ببندید!

2-وبلاگ خلیل درخور سردبیر معتدل وآرام ندای هرمزگان که چندین ماه قبل بی صدا مسدودشده بودهم این هفته بی صدا رفع انسداد شد وبه فضای نوشتن بازگشت!البته معلوم نیست حکم ف/ی/ل/ت/ر از ابتدااشتباه بوده است یا این که این رفع ،نوعی مرخصی استعلاجی می باشد؟

3-بعداز آغاز به کار دهتل نیوز که قراراست بازتاب دهنده ی اخبار غرب استان باشدجاسک خبر هم به این جمع پیوست تا اخبار شرق استان راپوشش دهد می ماند مرکز استان که باید یک نفر تقبل مسوولیت نمایدشمال هم که فعلاخبری نیست.یا من خبرندارم!

4- وبلاگ بام میناب هم سعی می کند وبلاگی باشد در حوزه استحفاظی میناب..

برای همه آرزومند تلاش بیش تر و موفقیت افزون تر هستم

نظرات 8 + ارسال نظر
جاسک 1391/04/21 ساعت 02:31

از این وبلاگ هایی که فقط مطالب رو کپی پیست می کنن زیاد داریم توی جاسک.دیگه مثل قبل وبلاگ ها شخصی نیستن و ادارات و نهادهای مختلف با نام مستعار وبلاگ هایی رو راه انداختن که کارشون شده کمی مطالب وب سایت های دیگه...کارشون شده تعریف و تمجید از طرح های زمان خیارشور شاهی که افتتاح نشده کلی منت میزارن سر ما مردم بدبخت...
و البته این وبلاگ ها روزی به درد این نهادها می خورن...مثلا نوشتن خبرهای دروغ و کذب سیاسی و مذهبی برای مردم جاسک و ایجاد کدورت بین قومیت ها و مذاهب

به هر بهانه برای سفر مهیا من
دوباره جاده...
نماز شکسته..
هر جا
من

البته سفر و خطر هر دو!
برای دوستان فعال ارزوی سفر بی خطر و برای دوستان خبر رسان ارزوی مانایی دارم.
... و باقی

لاله 1391/04/21 ساعت 22:19

دهتل نیوز متاسفانه بسیار سایت ضعیفی هست و تنها کارش کپی کردن اخبار سایتهای جناح آنلاین و لنگه نیوز و ... هستش . جناب استاد از شما انتظار است که فرق یک رسانه پویا را با یک رسانه کم مصرف بهتر از اینها تشخیص دهید

من به شما اقای ذاکری توصیه میکنم بروید از ابتدای کار دهتل نیوز تا الان نگاه کنید دقیقا چند خبر اختصاصی داشته؟؟؟؟

البته این نوشته برای معرفی بود تا ارزش گذاری/ورودبه برخی مسایل حاشیه ای سایت ها و وبلاگ ها را هم چندان مفید نمی دانم

بستکی 1391/04/23 ساعت 02:11

به نظر من وبسایت های خبری که خود خبرسازی کنند نه در استان ما بلکه در کشور ما نیز کم یافت می شود.
حتی خبرگزاری ها نیز اکثرا به جای اینکه از اخبار وگزارشات خبرنگاران خود بصورت اختصاصی استفاده کنند به جمع آوری اخبار آماده از وبسایت ها و روابط عمومی ها شده اند. نمونه بارز آن خبرگزاری دولتی فارس است که اکثر اخبار آن از دیگر سایت ها و وبلاگ ها جمع آوری می شود.
اما شما خانم لاله که گفتید دهتل نیوز اخبار جناح آنلاین و لنگه نیوز را کپی می کند مشخص است که تابحال اصلا به دهتل نیوز نه سر زده اید و اخبار آن را پیگیری کرده اید وگرنه متوجه می شدید که دهتل نیوز در کنار گزارشات اختصاصی خود آن هم با وجود محدودیت های بسیار شاید تا کنون یک الی دو خبر را از این دو سایت را که شما ذکر کردید با ذکر منبع آنان منتشر کرده باشد و البته شواهد نشان می دهد که بسیاری از وب سایت ها من جمله جناح آنلاین و لنگه نیوز و چندین روزنامه سراسری و محلی اخبار اختصاصی دهتل نیوز را منتشر و چاپ کرده اند. شما اگر اهل مطالعه و پیگیر این مسائل بودید در ارائه نظر خود کمی تجدید نظر می کردید. دهتل نیوز که با هدف جمع آوری اخبار مربوط به منطقه غرب هرمزگان که واقعا در اکثر رسانه ها و نشریات مورد بی محلی قرار می گیرد و همواره با سانسور خبری مواجه بوده و است سعی بر آن داشته تا کلیه اخبار مربوط به شهرستان های بستک( بصورت اختصاصی)، لنگه، پارسیان و خمیر را از گوشه و کنار و از وبلاگ ها و وبسایت ها و همچنین اخبار منتشره در خبرگزاری ها را در یک محل واحد جمع آوری کند تا علاقمندان به اخبار و مسائل اجتماعی و فرهنگی این مناطق راحت تر به اخبار منطقه خود دسترسی داشته باشند.
از نظر بنده بعنوان یک شخص اهل شهرستان بستک که بصورت روزانه وبسایت های منطقه را مرور می کنم، دهتل نیوز از بین وبسایت هایی همچون بستک آنلاین که تنها جهت گیری یکسویه و خاص نسبت به بعضی افراد و اشخاص و دستگاه های مرتبط با آنان دارد، بهترین عملکرد را داشته و همواره منصفانه و بدون جهت گیری یکسویه فعالیت می کند.
جناب ذاکری بنده با شما نیز از نوشته هایتان که دهتل نیوز منتشر کرده بود آشنا شدم و یقینا شما خود بهترین داور هستید.
در آخر شما شما خانم لاله تقاضا می کنم چندین وبسایت خبری که خود خبرسازی میکنند جهت استحضار بنده معرفی بفرمایید.
موفق باشید.

سلام به دوستان و هم استانی های عزیزم .
لاتیدان ، ممنون از لطف شما به بام میناب و از اینکه باز میناب را بتوانم نمایان کنم خرسندم . از همه ی وبلاگ نویسانان و بینندگان عزیز ، می خواهم پس از مشاهده این وبلاگ ، نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد مطالب یا سایر قسمت های این وبلاگ با بام میناب در میان بگذارند .
هر چند باز مطالبی پیدا می شود که کپی پیست هستند ولی نیاز هست که بینندگان در مورد این اخبار بدانند . از این به بعد سعی می کنم فقط لینک اخبار رو برای بینندگان و اخبار مهم را گزیده کرده و در اختیارتان قرار دهم .
در آخر باز از لاتیدان تشکر می کنم . امیدوارم از نظرات لطف خود نسبت به بام میناب کم نکنید . ممنونم

محمد 1391/04/24 ساعت 01:29 http://www.janahonline.com

سلام استاد ما را بی نصیب نگذارید سری هم به ما بزنید .

سلام/معمولا بیش تر وبلاگ ها را مرتب می بینم/موفق باشید وپرکارتر و خلاق تر

mojtaba 1391/04/26 ساعت 02:35

مطلب حاشیه ای بود
ما بلد نیستیم مثل بقیه داستان بنویسیم
ولی حقیقته تا باهاش موتجه نشی نمی فهمی چه خبره
ارادتمند شما یه هرمزگانی ساده

ببخشید یه درخواستی دارم
اگه ممکنه اسم کامل وبلاگ دوستتون رو بنویسید ممنون میشم. پیروز باشید.

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد