برادران حواس تان باشد که...


هنوز رسوایی دیپلمات ایرانی درآزار جنسی دختران برزیلی تمام نشده دیپلمات دوم ایرانی در کم تر از یک ماه از آن کودک آزاری در آلمان دسته گل دومی با همان نیت پست به آب می دهد که البته خوش بختانه این بار با  برخورد مناسب پلیس آلمان در دفاع از  کودک مورد آزار روبه رو می شود.

یقینادولت اسلامی در گزینش نیروهای سیاسی خود در خارج از کشور نهایت سخت گیری گزینشی را به عمل می رساند و ازآموزش احکام شرعی و آداب دیپلماتیک و زبان و فرهنگ کشورهای خارج نیز دریغ نمی شوداما خوب است به این «برادران» بیاموزندکه:

درخارج هیچ فردی بالاتر از قانون نیست و همه دربرابر قانون مساوی اند.

که انسان ها دارای حقوق کامل شهروندی بوده وبه خودی و غیر خودی تقسیم نمی شوندوبه بهانه مذهب و دین و نژاد و زبان و دوری از حاکمیت مورد ستم واقع نمی شوند.

که نزدیکی به مافیایای قدرت و ثروت برای کسی مصونیت دربرابر قانون ایجاد نمی کند.

که محکومین قانونی به سزای عادلانه می رسند و در عوض ترفیع مقام نمی گیرند

که دولت ها نسبت به تجاوز به حقوق کودکان بسیار حساس بوده و به خصوص درباره آزارجنسی از سوی بزرگ ترها مجازات های شدیدتری اعمال می کنند.

بیاموزند که اگر درخارج دین ندارند ولی آزاده اند وآزادگان برخلاف دینداران، اهل دروغ و تقیه نیستند.

که نزدیکی افراد به ساختار قدرت اجازه نمی دهد که باجان و مال و ناموس سایر شهروندان هرکاری که خواستند انجام دهند و آن بیچارگان هیچ پناهی نداشته باشند..


بیاموزانند که برادران حواس تان باشد ،بلادخارج  دیگه «ایران» نیست!!


*******

گزارش ماجرا :

ر روز چهرشنبه (۱۵ تیر / ۵ ژوییه) اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی گزارش داد که «بر اساس یک سناریوی از پیش تعیین شده در روز دوشنبه (۲ ژوئیه/۱۲ تیر) یکی از اعضای سرکنسولگری جمهوری اسلامی در فرانکفورت، هنگام عزیمت از محل کار خود به منزل، به بهانه‌ای واهی مورد حمله یک زن آفریقایی‌تبار قرار گرفت و متاسفانه پلیس آلمان به جای برخورد با فرد مهاجم، رفتار خشن، ناشایست و خارج از عرف دیپلماتیک با عضو سرکنسولگری کشورمان داشته است».
روزنامه پرتیراژ آلمانی "بیلد" در شرح ماجرا می‌نویسد: «ظاهراَ در روز ۲۵ ژوئن [۵ تیر] یک مرد که بعداَ مشخص می‌شود یک دیپلمات ایرانی است، تلاش کرده است به یک دختر ۱۰ ساله تعرض جنسی کند.»

بر اساس این گزارش در ساعت هفت و نیم عصر دوشنبه ۲۵ ژوئن این دختر مشغول بازی بوده که مردی به وی نزدیک می‌شود و او را نوازش می‌کند. دختر سراسیمه می‌خواهد بگریزد، اما مرد مانع از فرار او می‌شود و کمر او را سفت می‌گیرد و می‌خواهد او را ببوسد که با فریاد دختربچه روبرو می‌شود و او را رها می‌کند، اما دیپلمات ایرانی تا درب خانه دختر را دنبال می‌کند.

دختر در خانه برای مادرش جریان را شرح می‌دهد و مادر نیز به پاسگاه ۱۲ پلیس شهر فرانکفورت زنگ می‌زند و ماجرا را با آنان در میان می‌گذارد، اما بدلیل ناشناس بودن مرد متعرض، پلیس نمی‌تواند کاری انجام دهد.

"بیلد" می‌نویسد: «هفت روز بعد دختر مرد متعرض را بار دیگر در خیابان در نزدیکی خانه می‌بیند و این‌بار توسط مادرش بار دیگر پلیس خبردار می‌شود. مادر و دختر با تعقیب مرد در نزدیکی محل بازی بچه‌ها در محله‌ای مرفه به وی می‌رسند. مادر به آلمانی چندین بار فریاد می‌زند "بچه‌باز" (Kinderschänder). مادر با این عمل تلاش می‌کند توجه مادران دیگر را جلب کند تا به کمک وی بشتابند.»

•تصویر روزنامه بیلد آلمان از مادر و دختر شاکی


نظرات 5 + ارسال نظر

روزی که من دوباره متولد شدم

شمس 1391/04/18 ساعت 01:44

بابا یه کم تو غذاشون کافور بریزید ابرومون رفت

[ بدون نام ] 1391/04/18 ساعت 10:50

دوست عزیز جناب ذاکری در هر بلاد وسرزمینی مردم هرچقدر هم به خون همدیگر یا حاکمیت تشنه باشند در مواقعی که به شرافت ملی آن ها توهین و تعدی میشه یکدل و یکپارچه می شن ، این داستان های زنجیره ای رسوایی دیپلماتهای ایرانی دیگه اینقدر شور شده که اگه یه سرچی توی سایتهای اپوزیسیون برانداز هم بزنید صدای اونها هم ازین بازی رسوای غربی ها در اومده؛ کیه که ندونه تو این شرایط اینم یه اهرم فشاره
دوست عزیز شما می تونید از حاکمیت بدتون بیاد یا متنفر باشید یا ..
اما فراموش نکنید توجه به شرافت ملی و وحی منزل ندونستن هر سخنی که ازاون طرف گفته می شه الزاماً هیچ تضادی با روشنفکر بودن نداره!

تا حدودی درست می فرمایید و حق با شماست ان جا که می نویسید:
«دوست عزیز جناب ذاکری در هر بلاد وسرزمینی مردم هرچقدر هم به خون همدیگر یا حاکمیت تشنه باشند در مواقعی که به شرافت ملی آن ها توهین و تعدی میشه یکدل و یکپارچه می شن»
در ایران هم بنا بر سابقه همین گونه بوده و احتمالا خواهد بود اما مشکل این جاست که آن چه رخ داده چندان هم ساخته بیگانگان نیست ودر مورد برزیل وزارت خارجه عملا بعد از انکارهای اولیه پذیرفت که دیپلمات مورد نظر خاطی بوده است
در مورد کهریزک هم همین قصه دردناک تکرار شد و بعد از انکار فراوان فاجعه پذیرفته شد
گیرم در برزیل ازار جنسی دروغ استکبار بوده اما فیلم حضور فردخاطی در استخر مشترک دیگر با زمزم و کوثر هم پاک نمی شود
آیا فکر نمی کنید این ملت است که باید از این اقایان شاکی باشد که چرا با حیثیت ملت ایران بازی می کنند؟
تا کی باید یک ملت نجیب به خاطر یک عده خاطی تقاص فرهنگی پس بدهند؟

نابنی 1391/04/19 ساعت 14:31

راست می گه ذاکری جان دیگه طرف هرچقدرم چیز! دیگه روزروشن با یه بچه سیاه پوست چکار داره؟! قضیه دیگه خیلی ضایعه الان حتی دیدم تو بالاترین هم دارن می گن این کارا کار دارو دسته رجویه

این که پرسیده اید:«دیگه طرف هرچقدرم چیز! دیگه روزروشن با یه بچه سیاه پوست چکار داره؟! »
خدمت تان عرض کنم که البته گویا سلیقه ی دیپلمات های مذکور با بقیه مردم فرق داره واین خوش سلیقگی راباید از خودشان پرسید نه از بنده در ثانی درقضیه ی برزیل هم هم قضیه در روز روشن بوده وهم چند نوبت بوده وهم بچه بودند وهم رنگین پوست و سیاه و سفید بودند و هم استخر مختلط بوده وهم حضرت آقا مشتری چندین باره بوده وهم...دار و دسته رجوی هم دیگر شیر بی یال و دم واشکم شده اند وآواره بیابان های عراق

[ بدون نام ] 1391/04/20 ساعت 09:56

آنچه وزارت خارجه در مورد برزیل پذیرفت و دیپلمات را توبیخ کرد حضور در استخر مختلط بود نه اتهام کودک آزاری

دیپلمات ها از مصونیت قضایی در کشورمحل خدمت برخوردارندآن چه اعلام شد حکم قضایی نبود وفقط نظر اداری وزارت خانه ای بود که اول مورد را انکار کرد و بعدش هم گفت اختلاف فرهنگی دوملت بوده!!!فقط همین که هیچ کس حتی نگهبان گورستان های برزیل هم حاضر نشدبه پیشواز احمدی نژاد در برزیل بیاید خودش به حدکافی یک حکم اخلاقی است که بیان می کند چه اتفاقی افتاده...
گیرم همان حضور در استخر مختلط و لذت بصری بردن از اندام دخترکان برهنه،کجای این کارسنت حسنه است که شمابه دیگران امر می کنید:
دوست عزیز جناب ذاکری در هر بلاد وسرزمینی مردم هرچقدر هم به خون همدیگر یا حاکمیت تشنه باشند در مواقعی که به شرافت ملی آن ها توهین و تعدی میشه یکدل و یکپارچه می شن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد