پیغام بهار


برای فهمیدن برخی حرف ها
باید از جایی که همیشه هستیم
برخیزیم

نظرات 8 + ارسال نظر
سولماز 1391/01/08 ساعت 13:09

سال نو مبارک

برشما هم فرخنده ومبارک

جناحی 1391/01/09 ساعت 02:57

سلام آقای ذاکری عزیز

شما هنوز که به شهر ما سفر نکردین پس گذاشتین واسه کی؟ :)

ضمنا من میخوام از شما دعوت کنم که به سایت جناح آنلاین مرتب سر بزنید چون این سایت شهر ما حسابی مسائل رو پوشش میده و خصوصا که عکسهای بسیار خوبی میذاره

منتظر شما در سایت و شهرمون هستیم!

درود برشما گرامی
به خود جناح نه ولی به سایت جناح سرمی زنم مرتب و تلاش تان را پیگیر هستم
سربلند باشید وسرافراز

سلام اقای ذاکری عزیز.
خیلی اتفاقی به وبلاگتون برخوردم. تقریبا نصف آرشیوتون رو دیدم.
محیط جذابی دست و پا کردین.
امیدوارم اجازه بدید لینکتون کنم.
اگه موافقید بگید با چه اسمی.
ممنونم.

سلام/نظر لطف شماست/

برخاستن از جای همیشگی، ریسک بزرگیه!
خصوصا وقتی نمی فهمی چه اتفاقی در انتظارته.
خیلی حرف ها حتی ایستاده هم نامفهوم اند.

دبیری نژاد 1391/01/14 ساعت 22:31

سلام اقای ذاکری.خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید.و نظرات مفید و سازندتون بنویسید.
یادداشت های یک مردم شناس
http://mardomshenasi.blogfa.com/

چشم

منا 1391/01/16 ساعت 08:46 http://radiomona.blogsky.com

بهارتان مبارک.
امیدوارم در سال نو همچنان پر انرژی باشید.

سلااااااااااام جناب آقای زاکری....به وبم سربزن.......

چشم

احسان 1391/01/17 ساعت 15:50 http://lakposht.blogsky.com

سلام اقای ذاکری تبریک سال نو
سالی پر از خوبی و موفقیت داشته باشید.

درود و شادباش متقابل بر شما گرامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد