شرمنده


البته شاید شما هم خوانده و پیش از من مکدر شده باشید.
ولی من که خواندم حسابی کدر شدم.
کدر ..کدر...
نه به رنگ دلار...
 که درست به رنگ  صورت این روزهای مردم وطن ام که دیگرسیلی هم قدرت سرخ کردن اش را ندارد.
 قصد آزردن شما نازنین هاراندارم اما آن ها که رگ غیرت را بریده اند بادلی شاد عمری به درازای نوح  وبه قدمت حضرت آدم می کنند و همه ی دعاهای مردم را بی تاثیر!!
متن:
پشت یک ده هزارتوماتی نوشته بود:
  « پدر معتادم برای همین پولی که پیش توست یک شب مرا به دست صاحب خانه مان سپرد.
خدایا چه قدر می گیری !!
که بگذاری شب اول قبر قبل از این که تو ازم سوال کنی، من یه چیزایی ازت بپرسم؟»

نظرات 7 + ارسال نظر
ایلود 1390/10/30 ساعت 23:32

لاحول ولا قوه الا بالله
سال شرم
سالی که غیرت گدایی کرد

جاشک 1390/10/30 ساعت 23:49

باید که نه میبایست که نه باید و میبایست از غصه بمیریم............خدایا به کدامین گناه.

جناح 1390/11/01 ساعت 02:05

من آن گلبرگ مغرورم, که میمیرم ز بی آبی ... ولی با ذلت و خواری, پی شبنم نمی گردم

این بیت رو گفتم که بگم عاقبت فقر چیه. عاقبت فقر اینه که این بیت بی معنی میشه . عاقبتش اینه که دین خدا منفور میشه و "لاتقنطوا من رحمه الله" میشه یه جمله ی ساده و بی مفهوم . عاقبتش اینه که شرف , حیا و اخلاق و آبرو از جامعه رخت بر میبنده و همه ی آرزوها میشه یه تکه نون.

به قول یه شخصیت عزیزی : وقتی یه جامعه در جبر نیازهای خودش اسیر هست نمیتونه به آزادی فکر کنه و ...

که البته به قول من به هیچ چیزی نمیتونه فکر کنه و نه فقط به آزادی

البته جالبه یه شخصیت دیگه از دولت فخیمه میگه : در کشور ما که یک نفر هم گرسنه یا بی خانمان نیست و این چیزا رو هم استکبار جهانی پخش میکنن تا ملت رو دلسرد کنن!!!

مصباح 2 1390/11/01 ساعت 18:19

30سال حکومت اصول گرایان سنتی بر هرمزگان حاصلی جز فقر و بی عدالتی و عقب ماندگی نداشته است کسانی که همیشه شعار بومی گرایی داده اند اما از این نردبان بالارفته و به پشت سر نگاهی هم نمی کنند وبسیاری رفته اند و تهران نشین شده اند واین مردم بومی را فراموش کرده اند کجایند اقاین زائری و رضایی سردره ها وامثالهم؟
چرا فقیر ترین محلات شهر باید بومی ترین باشد؟اقای شهردار اصول گرا؟ اقای سلطان زاده؟آقای علامه زاده اقای فرج زاده اقای سالاری؟ اقای میرخلیلی؟ اقای...؟؟
به امید خدا اصول گرایان جوان در راهند و به زودی بساط این سنت گرایان رانت خوار وهزار فامیل را در انتخابات بر باد خواهند داد ما به زودی برنامه های خود را اعلام می کنیم و امیدواریم که رسانه ها ان ها را انعکاس دهند

سلام شرم ، سلام حیا ، سلام شرف ، در این جمع جای چه خالی است . خدایا عنایت فرما

عجب صبری خدا دارد!
همین بهتر که او خود جای خود بنشسته و تاب تماشای تمام زشت کاری های این مخلوق را دارد.
عجب صبری خدا دارد
عجب صبری خدا دارد

ناخدا 1390/11/02 ساعت 11:13

به جرم کدامین گناه!
مصلحت ! این تیغ بی رحمی که همیشه حقیقت را با آن
ذبح شرعی می کنند !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد