تکه ای از خورشید وبی نیاز از قضای حاجت!

از دیروز دیگر 12روز عزای عمومی مرحوم کیم جونگ ایل رهبر دیکتاتور کره ی شمالی تمام شده است ومردم گشنه ی کره ی شمالی دیگر واقعاباور کرده اند که همه ی آدم ها روزی می میرند.لذا گریه و زاری  ملی نیز تمام شده است به خصوص در پای یک پله برقی در یک فروشگاه که روزی رهبر عظیم الشان از ان بالا رفته بودند! و این قدم گاه یکی از محل های تجمع سوگواران بوده!

در میان انبوه خبر و گزارشی که ازآن پیشوای بزرگ نقل شده چندمورد را درباره حضرت شان نقل کنم باشد که ثوابی ذخیره ی آخرت مان گردد:

1-به نظر می رسد هیچ کس دقیقا نمی داند کجا و کی رهبر کره به دنیا آمده است. براساس آن چه خانواده او در بین مردم و مطبوعات منتشر کرده اند کیم جونگ ایل در سال ۱۹۴۲ در روستایی در کنار کوهستان پائکتو کره شمالی به دنیا آمده اما ساکنان شوروی می گویند، مدارک و اوراق آنها نشان می دهد کیم در سال ۱۹۴۱در روستای ویاتسکویه سیبری متولد شده استبنابر ادعای رسانه های حکومتی درکره  به هنگام تولد کیم، یک پرستو در آسمان مژده آمدن بهار را سر داده، ستاره جدیدی در آسمان کره دیده شده و علاوه بر آن، دو رنگین کمان نیز در آسمان خودنمایی کرده اند!

2- یکی از نقاط دیدنی در کره درختی است که همه ی مردم کره آن را به خوبی می شناسند و ان را پر برکت  می دانند و آن درختی است که رهبر کره در روزهای کودکی بر آن تاب می خورده است!

3 در سال ۱۹۹۴ وقتی او جانشین پدر خود کیم ایل سونگ شد تا رهبری کره شمالی را در دست بگیرد، به او بیش از ۲۰۰ لقب رسمی اعطا شد. القابی نظیر "ستاره راهنمای قرن ۲۱"، "ژنرال اعظمی که از آسمان نازل شده"، "سیاستمدار شگفت انگیز"، "فرمانده همیشه پیروز"، "اراده آهنین" و "عالیترین تجسم عشق انقلاب

4-وی پس از آنکه سکان هدایت این کشور منزوی را در اختیار گرفت، به توصیه پدر خود عمل کرد و بیشتر منابع این کشور را به تجهیز ارتش کشورش اختصاص داد. وی توانست پنجمین ارتش بزرگ جهان را تشکیل دهد. کیم جونگ ایل همچنین تلاش کرد تا زرادخانه تسلیحات هسته‌ای این کشور را که در اولین آزمایش و انفجار هسته‌ای کره شمالی منفجر شده بود، بازسازی کند. این انفجار زیرزمینی در اکتبر 2006 رخ داد.

5- با این که رسانه هیا کره می گویند غذای همیشگی رهبر یک تکه نان و کمی گوشت بوده اما اخیر فاش شده که رهبر 69 ساله کره شمالی عاشق مشروبات الکلی بود و حتی افراط در نوشیدن الکل و مصرف سیگارهای برگ کوبایی وی را در سال 2008 تا لبه مرگ برد و وی از یک سکته مغزی خطرناک جان سالم به در برد.به دلیل همین علاقه کیم جونگ ایل گفته می شود وی در یکی از اقامت گاه های خود یک سوله مخصوص از انواع و اقسام شراب های دنیا را دارد که تعداد بطری های این کلکسیون گاه تا بیش از 10 هزار بطری برآورد می شود .

6- با این که احتمالا رهبر کره از نارسایی قلبی مرده باشد اما تلوزیون رسمی کره علت مرگ راکیم جونگ ایل ۶۹ ساله که  فرزند رهبر سابق کره شمالی، “کیم ایل سونگ” بود وقف جان در رراخ دمت به مردم می داند.

7- رهبر فوت شده کنونی کره پسر کیم ایل سونگ رهبر قبلی می باشد که ازنظر رسانه های حکومتی کره هرگز نمرده است بلکه به خورشید پیوسته. تنها سایت کره شمالی که توسط وزارت اطلاعات و امنیت آن کشور اداره می شود صراحتا به زبان انگلیسی نوشته است که طبق کشف جدیدی که از سوی دانشمندان صورت گرفته، کیم ایل سونگ از همان ابتدا بخشی از خورشید بوده! وقتی کیم ایل سونگ مرد، مرکز هواشناسی کره شمالی اعلام کرد به دلیل پیوستن رهبر بزرگ و بنیانگزار کبیر انقلاب کمونیستی کره شمالی به خورشید، درجه حرارت خورشید و طبیعتا گرمای جهان بطور ناگهانی بالا رفته است!8-یک وب سایت دولتی یک بار مدعی شد، رهبر کره شمالی هرگز نیازی به قضای حاجت ندارد! اما منبع این خبر بعدها حذف شد

منبع:

سایت های خبری اصول گرای تابناک/ شفاف/فردا/ تحریر


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/10/09 ساعت 18:41

http://mortezanik.blogsky.com/
مث یه گاو

0 1390/10/10 ساعت 19:26

یک نکته جالب اینکه شخصی به نام بشدیر برای شما کامنت گذاشته و به اشتباه نوشته رهبر دیکتاتور کره جنوبی.
شما هم در جواب نوشته اید که شما را استاد خطاب کنند،در حالی که قصد ظاهری شما این بوده که بنویسید.مرا استاد خطاب نکنید.اما در اعماق وجودتان بدتان نمیاد که استاد نامیده شوید.

حق با شماست با پوزش از جناب بشدیر هم نظر وهم پاسخ را حذف کردم

شمس 1390/10/18 ساعت 02:15

عمرش را داد به الف.جیم خودمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد