نسل علی کریمی /نسل عزیز محمدی

خبرگزاری مهر:
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از عزیز محمدی به خاطر برنامه ریزی های اخیر گفت: امیدوارم ایشان امشب سر راحت روی زمین بگذارد. بالاخره آخرتی هم وجود دارد البته اگر برخی آقایان به آن اعتقاد داشته باشند. آقای عزیز محمدی کاری نکند که هر چه در مورد او می دانم بگویم. تا حالا هم خودم را خیلی نگه داشته ام که حرفی نزده ام اما اگر این روند ادامه داشته باشد هر چه می دانم را می گویم. حتی اگر این گفتن به قیمت کنار گذاشتنم از فوتبال باشد و برای همیشه فوتبال را کنار بگذارم.
نکته:
شخصیتی چون علی کریمی نماد یک نسل است .نه تنها سبک بازی منحصر به فرد او  که سبک سخن گفتن و شادی و خشم او نیز چنین ویِژگی را با خود به همراه دارد . از همین رو قهر و آشتی های معمول او با تیم های داخلی و خارجی هم   چنین سپهر گسترده ای  دارد چه برسد به مصاحبه هایی از این دست که بسیاری انتظارش را هم می کشیدند. یعنی سقفی که چشم ودل میلیون میلیون  نوجوان و جوان امیدوار را در خود جای داده است همان هایی که به گاه درماندن تیم ملی در بازی های حیثیتی نام او را صدا می زنند که جادوگرانه بیاید و گره از کار فروبسته فوتبال مان بگشاید.
 هرچند که سخنان علی کریمی پس از شکست شهراورد جمعه کمی جسورانه  است ولی صراحت آن را باید پذیرفت که این روزها دو چیز را می توان در همه ی حوزه های اجتماعی کشورمان بیش و کم دید حقیقتی که در سخنان کاپیتان قرمز ها هم نمود دارد:
 یکی تهدید به افشاگری است و دیگری صحبت از دروغین بودن اعتقادها!!
این حرف ها در سایر قسمت های جامعه دیگر  کاملا شناخته شده است .مانده بود حوزه ی ورزش که این هم تکلیف اش مشخص شد. کریمی یکی از نمادهای تاثیر گذار نسل امروز ماست  و یقینا این حرف ها شنونده ی بسیاری  خواهد داشت .
نسلی که گمشده است اعتماد است  نه اعتقاد!اما افسوس که دیگر نه بر اعتماد ها اعتقادی است ونه بر اعتقادها اعتمادی.
آن که کلنگ به دست ارزش ها را ویران می کند این نسل نیست آن چه در کوچه و خیابان می بینیم کفاره ی گناهان دیگران است. خشم این نسل را به خوبی می توان درک کرد هرچند گوشی برای شنیدن نداشته باشد اماقدرت تاثیر گذاری اش را نمی توان انکار کرد.

نظرات 2 + ارسال نظر
نسل علی کریمی 1390/09/18 ساعت 23:28

علی کریمی یک افتخار ملی است هرچند تیم اش ببازد شاید نسل ما به علی اقا حسابی اعتقاد دارد

یک دوست 1390/09/18 ساعت 23:59

سلام

برادرجان اصرار شما به ماندن در بلاگ اسکای چیست؟ به زودی مجددا همان اتفاق تکرار می شود. توصیه می کنم هرچه زودتر از نوشته های خود کپی تهیه کنی.

به هر کجا که رویم آسمان همین رنگ است
پیشنهاد دقیق ترتان چیست بفرمایید عمل شود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد