ندای هرمزگان بخرید



نشریه ی «ندای هرمزگان» حقیقتا در جریان بحث تجزیه هرمزگان تا حالا بسیار خوب وموثر عمل کرده است/در شماره امروزش هم گفت وگویی از من را در همین رابطه  به صورت کامل وبدون هیچ گونه حذف و اضافه ای به چاپ رسانده است که در این روزگار عافیت طلبی و سود جویی بقیه نشریات غنیمت است و قابل ستایش.
 فعلا ندای هرمزگان بخرید و بخوانید .هرچند نسخه اینتر نتی آن هم موجود است اما شما بهتر است که از دکه های مطبوعاتی بخرید.بگذارید این نشریه که صدای مردم شده است و نه آگهی چندان دولتی و نه یارانه های مفت ندارد سرپا بماند.
این کوچک ترین تقدیر ما از دوستان مان در ندای هرمزگان است

نظرات 19 + ارسال نظر
مجتبی 1390/05/12 ساعت 13:26

درود ندای هرمزگان !!!!

زنده باد لاتیدان . . .

کولی 1390/05/12 ساعت 14:11

هر که به فکر خویش کوسه به فکر ریش

مکبث 1390/05/12 ساعت 14:14

سر شاه را بریدم تا شاهی کنم؛ نمیدانستم با کشتن شاه ریشه ی خودم را زده ام

مریم 1390/05/12 ساعت 14:14

درود بر نــــــدای هرمزگـــــان

کاش نشریات محلی دیگر هم همتی کنند سپاسگزارشان می شویم. همراهی و همدلی همیشه در یادها ماندگار است .مــــــن نـــــه، مــــــــــــا

اصولگرا 1390/05/12 ساعت 14:21

من به عنوان یک اصولگرای هرمزگانی شرمنده رفتار وسکوت وترس وزبونی اصولگرایان استان هستم
ادم برای خود باید عزت داشته باشه
شرمنده

سهمار 1390/05/12 ساعت 15:29 http://sahmar62.blogsky.com/

شخصیت ُجایگاه اجتماعی و رویکرد یک نشریه همیشه متاثر از خواستگاه مدیران و نیروهای اجراییشون هست و در شکل گیری این خواسته بستری که نشریه از اون نمو پیدا کرده بسیار مهمه . متاسفانه بسیاری از نشریات ما در بستر مناسبی رشد نکردن و اهمیت روزنامه بودن و اهمیت و کارکرد فعالیت مطبوعاتی رو درک نکردن . رویکرد مدیریتی و اندیشه مطبوعاتی بیمار که گریبانگیر مطبوعات سراسر کشور ماست دردی است عمیق که بررسی اون در این مجال نمی گنجه . اما این لمپنیسم مطبوعاتی یک بیماری واگیردار کشوری است ....

سهمار 1390/05/12 ساعت 15:30 http://sahmar62.blogsky.com/

اقدام ندای هرمزگان جای سپاس داره

هرمزگانی 1390/05/12 ساعت 16:25

زنده باد فعالان مطبوعاتی ندای هرمزگان از آقای عطایی، درخورد، رفیعی، راشد انصاری، منصور نعیمی، همکاران ورزشی نویس، خبرنگاران، عکاسانن و... که نامشان را نمی دانم. سربلند باشند و پیروز. جا دارد در آستانه روز خبرنگار تقدیر ویژه ای از ندای هرمزگان داشته باشیم و به این ایستادگی تبریک بگوئیم.

محسن از بندر 1390/05/12 ساعت 19:54

ای زنده باد ندای هرمزگان ( صدای هرمزگان )

[ بدون نام ] 1390/05/12 ساعت 21:53

حالا بزار یه نقد هم ما بکنیم/ این روزنامه در دورانی که دورانش بود تا تونست برای خودش گرفت و ساخت و ...برید برج عطایی رو ببینی چهار راه نخل ناخدا. چاپخانه و.... جدای از این حرکت که در جای خودش قابل تحسین است ندای هرمزگان بیشتر به یک روزنامه دیواری شبیه است. و ایضا مابقی نشریات

البته آن زمین مذکور به تمام نشریات فعال آن زمان تعلق گرفت ودیگران نیز در این وضعیت شریک هستند

[ بدون نام ] 1390/05/12 ساعت 21:54

ضمنا منم اگه عکسم بااین ژست در صفحه اول بود به همه سفارش می کردم بخرن...

من به شما قول می دهم که اگر حاضر باشید در زمینه محکومیت این قضایا حرف بزنید در همین صفحه عکس تان بزرگ تر از این هم چاپ بشود هنوز هم دیر نشد نامه سرگشاده هنوز منتشر نشده اسم تان را اعلام کنید با مشخصات کامل تا نامه خدمت تان آورده وامضا کنید.مثل آن 20نفر انسان مسولیت پذیری که تا کنون این کار را کرده اندوحاضر شده اند که تاوان اش را هم بدهند
کسی که در کامنت نوشتن از نهادن اسم مستعار نیز می ترسد بهتر است بیشتر فکر کند

مجید 1390/05/12 ساعت 22:02

من هم تا حالا مثل آقای ... فکر می کردم که ما هرمزگانی ها ضعیف هستیم‏! اما اتحاد ما در لاتیدان و ندای هرمزگان ، این غصه را از دلم برداشت‏!‏

فریدونی زاده 1390/05/13 ساعت 00:47

اقای ذاکری شما چرا یک شماره بصورت افتخاری لاتیدان تعطیل شده را به این موضوع اختصاص نمی دهید؟ثواب هم دارد و البته سود برای شما.

]چشم ولی چه سودی جناب فریدونی؟سودش وصواب بودن اش را شما روشن بفرما بنده درخدمت حضرت عالی هستم

طارمی 1390/05/15 ساعت 15:17 http://metaromi90@gmail.com

خداوکیلی دیگه ازموضوعی به این مهمی استفاده ابزاری نفرمائید. تبلیغ ندای هرمزگان واصراربرخریدآن چه ضرورتی داشت؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

[ بدون نام ] 1390/05/15 ساعت 15:31

چرابه نظراتی که ازشماانتقادشده اینگونه نامهربان پاسخ میدهید.آیاواقعاباورتان شده تنهاشیوه اعتراض صحیح روش شماست ومابقی خوابندوفقط شماچندنفرشهامت داشتید؟یانکندبرای اعتراض باید حتماندای هرمزگان خرید ووبلاگ شمارادیدتاآمارپائین بازدیدکنندگانش بالا برود؟

مجتبی 1390/05/16 ساعت 16:34

جناب طارمی عزیز
به نظر شما توی این سکوت سرد جراید محلی وقتی یکی مثل ندای هرمزگان غیرت به خرج میده و به این موضوع می‌پردازه نباید روزنامه‌ش فروش کنه؟ نباید ازش حمایت مالی بشه ؟
به عقیده من تاثیر این کار اینه که، ندای هرمزگان رو برای انجام چنین کارهایی با انگیزه‌تر می‌کنه !! چرا که آمار فروش هر شماره، بازخورد اهمیت موضوعات چاپ شده برای مخاطبه دوست عزیز...
شما این طور فکر نمی‌کنید ؟

مجتبی 1390/05/16 ساعت 16:52

دوست عزیز ناشناس سلام
1- علیرغم نا‌مهربانی که در انتقادات شما دیده میشه، لاتیدان با مهربانی تمام بهتون جواب داده.
2- مگه با شیوه‌ی دیگه‌ای هم به این موضوع اعتراض شده؟
3- اگر کسای دیگه‌ای رو سراغ دارید که بیدارن و شهامت به خرج دادن و به این موضوع پرداختن لطفا معرفی بفرمایین بنده شخصا دستشونو می‌بوسم !!
4- خرید ندای هرمزگان رو در پاسخ آقا/خانم طارمی توضیح دادم.
5- هر وبلاگ مخاطب خاص خودشو داره با این تفاوت که بعضی از پستها جنبه عمومی داره و از هر قشر و سلیقه‌ای برای دیدنش سر می‌زنن ! سایر وبلاگهایی که به این موضوع پرداختن هم به نسبت افزایش بازدید داشتند که البته لاتیدان صف‌شکن بوده.
موفق باشید دوست ناشناس.

طارمی 1390/05/17 ساعت 14:18

آقامجتبی سلام .خسته نباشید.
۱.برای اطلاع ازاعتراض سایرین کافیه سایتهای خبری محلی راجستجوبفرمائید.شماکانون ومحورهمه اعتراضات نیستیدکه لازم باشد کلیه موارد را ازطریق شماولاتیدان وندای هرمزگان مطرح شود
۳.اینقدرسریع واحساسی درموردسایرین قضاوت نفرمائید.مثلا قبلا جائی دیدم که ازآقای کرمی به دلیل دوکلمه اظهارنظر پیرامون این موضوع به خوبی یادشده بود.وحالا به دلیل مخالفت بادرج نامه موردنظردرصبح ساحل درردیف افرادبیخیال و...قرارش میدهید.که این روش اصلا درست نیست.
۴.چه اصراری داریدکه به کسانی که باشماهم رای نیستنداینگونه خشن برخوردکرده وخودتان راازآنها
جدابدانید.چرافکرمیکنیدبایدهمه دقیقامثل شماعمل کنند.این رفتارتان آدم رابه یادجمله(هرکه بامانیست برعلیه ماست)می اندازد.

۵.باشناخت کاملی که ازنقاط ضعف وقدرت رسانه های استان دارم بایدبگویم پاسخ تان کافی وقانع کننده نیست وهمچنان برعدم ضرورت تبلیغ روزنامه یا وبلاگ یافردی خاص تاکید دارم.قطعادلیل آن راخودتان بزودی خواهید
فهمید.
امیدکه همیشه سالم وسربلندباشید

مجتبی 1390/05/17 ساعت 19:40

سلام بر طارمی عزیز
شما هم خسته نباشید.
فکر می‌کنم سوء تفاهم پیش اومده دوست من، بنده نه از فروش ندای هرمزگان ذی‌نفع‌ام و نه با لاتیدان نسبتی دارم که بی‌خودی سنگشونو به سینه بزنم. ضمنا ادعایی هم مبنی بر محوریت این موضوع ندارم.
قبلا گفتم سایر پایگاههای خبری هم که به این موضوع پرداختن قطعا افزایش مخاطب داشتن، البته به تناسب پردازششون ! (آمار بازدید یا فروش: بازخورد اهمیت و کیفیت پست یا شماره !!)
اصلا قرار بر خودی و غیر خودی کردن افراد نیست، بحث اینه که هر کس به سهم خودش از هرمزگان دفاع کنه ولاغیر ...
در نهایت خواهش دارم اگه مطالبی هست که به افزایش معلومات امثال من کمک میکنه دریغ نفرمایین. و البته لینک سایتهای مورد نظرتون ارائه کنین، ممنون . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد