وزنه بردار هرمزگانی افتخارایران


 وزنه بردار  هرمزگانی در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی  آسیا تیم کشورمان را صاحب مدال نقره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید عسکری که در مسابقات دسته 56 کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب وزنه 115 کیلوگرم را به نام خود ثبت کرده بود در حرکت دوضرب ابتدا وزنه 140 کیلوگرم را بالای سر برد اما در دو حرکت بعدی خود نتوانست وزنه‌های 148 و 150 کیلوگرم را مهار کند تا با مجموع 255 کیلوگرم مدال نقره حرکت یک‌ضرب، دوضرب و مجموع را از آن خود کند.

"ووجینگ بیائو" از چین با بالای سر بردن وزنه‌های 130 کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب و 158 کیلوگرم در دوضرب، با مجموع 288 کیلوگرم مدال طلای حرکت یک‌ضرب، دوضرب و مجموع را به دست آورد.

"ماکاروف" ازبکستانی هم که در حرکت یک‌ضرب با رکورد 114 کیلوگرم سوم شده بود، در حرکت دوضرب وزنه 140 کیلوگرم را بالای سر برد اما از آنجایی که 100 گرم از مجید عسکری نماینده کشورمان سنگین‌تر بود در جایگاه سوم حرکت دوضرب قرار گرفت تا با مجموع 254 کیلوگرم سه نشان برنز یک ضرب، دوضرب و مجموع را در کارنامه خود ثبت کند.

مدال نقره مجید عسگری باارزش‌ترین مدال سبک وزن وزنه برداری ایران در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا در سال‌های پس از پیروزی انقلاب به شمار می رود. پیش از این سید مهدی پانزوان در بازی‌های آسیایی بانکوک تایلند در سال 1998، مدال برنز دسته 56 کیلوگرم را به دست آورده بود و مجید عسکری پس از 13 سال توانست وزنه برداری ایران را دوباره در سبک وزن پیکارهای آسیایی صاحب مدال کند.

چهره درخشان وزنه برداری ایران در سبک وزن هم محمد نصیری است که آخرین بار در سال 1977 و در رقابت‌های قهرمانی آسیا در بغداد، مدال طلای دسته 56 کیلوگرم را برای ایران به ارمغان آورد.

این ورزشکار جوان وخوش اخلاق ساکن شهرستان رودان هستند

نظرات 4 + ارسال نظر

منم

ابراهیم نیک خو قشمی 1390/04/10 ساعت 11:05

سلام ممنون نظر دادی توی وبلاگم. این بی اطلاعی در مورد مسابقه ی حرا را باید بزاری به پای مسئول برگزاری و شخص اقای انصاریان حسام الدین. روز دوشنبه 30 خرداد جوایز رو دادن و اصلا اسامی رو اعلام نکردند. من فکر کردم تا خاتمه ی نمایشگاه(1 تیر تا 5 تیر) اعلام می کنند. ششم تیرماه شد و اعلام نکردند. فکر کردم شاید اتفاقی افتاده . به یکی از دوستام که اهل اهوازه گفتک. خندید و گفت شاید برای عید مبعث اعلام می کنند. بهش گفتم بعد از ده روز که نمی شه اعلام کرد. بازم برای مبعث اعلام کنن خوبه. رفتم و سر لج به انصاریان مسج دادم که دوست عزیز. حالا ما هرمزگانی ها خبرداریم که مقام نیاوردیم ولی چهارتا شهرستانی ها که منتظرند نفرات برتر اعلام بشه چه گناهی دارند؟زودتر اعلام کن که چشم به راهند.چندتا مسج فرستادم و بهش گفتم حداقل به مناسبت عید مبعث که فردا هستش خبرشو بزار. حالا طرف رفته توی انجمن هرمزگان و خبرمربوط به روز 30 خرداد گذاشته تا همه بگن از روز 30 خرداد بوده.
http://akasanehormozgan.com/
اگه واقعا روز 30 خرداد این خبرو زدید چرا نفرستادید سایت عکاسی؟شما که بلدی زود نفرات راه یافته رو بفرستید سایت عکاسی چرا اسامی نفرات برنده رو نفرستادید؟خواهشا اگه می شه منعکس کنید چرا وقتی یه کاری رو تحویل می گیریم اطلاع رسانی مون در اخر کار اینقدر ضعیف باشه؟
من مطئنم اگه به انصاریان مسج نداده بودم همین رو هم توی سایت اصلا نمی زد و اسامی نفرات برنده برای همیشه اعلام نمی شد.

ابراهیم نیک خو قشمی 1390/04/10 ساعت 11:14

اگه وبلاگ ها خبر رو پوشش ندادن و هیچی ننوشتن در مورد مسابقه ی حرا بخاطر بی اطلاعی از نتایج مسابقه است . فقط کسانی که رفتند هتل هرمز برای اختتامیه خبرداشتند و فقط اسم نفر دوم اقای سید علی هاشمی رو حتما یادشون مونده چون ایشون توی بخش محیط زیست طبیعی مقام دوم کشوری رو اوردند. جا داره به دوست خوبم تبریک بگم. اما اسامی بقیه رو حتما فراموش کردند و کسی توی ذهنش نمونده که توی وبلاگش بنویسه.

... 1390/04/10 ساعت 23:01 http://sosialiste.blogfa.com/

سلام
لطفا اطلاع رسانی کنید.
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد