جوابیه یک وب سایت اداری

   متن نوشته شده ی لاتیدان درباره ی طوفان «کیلا» و انتقاد از نحوه ی خبررسانی وب سایت اداره ی کل هواشناسی هرمزگان در این رابطه، با پاسخی فوری با اسم مستعار هواشناس روبه رو شد که وب سایت اداره کل هواشناسی هرمزگان را «سایت ما» دانسته است. با وجود این جوابیه هرچند هنوز جای پرسش وپاسخ باز است اما از آن جایی که این نوع برخور وسرعت عمل را به خودی خود «ارزشمند» می دانم از طرح سولات بعدی خودداری می کنم و برای همه ی این دوستان آرزوی موفقیت بیش تر وداشتن سایتی زنده تر وکاربردی تر دارم.

   شاید توجه فراوان ما به گزارش های شنیداری و گفتاری هواشناسی ،اندکی باعث سهل انگاری در زمینه ی استفاده از ظرفیت های ی دیگرش در ارتباط با مخاطبان دور کرده است چنان که با مراجعه به وب سایت این اداره نیازهای مخاطب بازتاب داده نشده باشد.

   با این حال،این پاسخ را  هرچند که نه به صورت رسمی از جانب مدیر این وب سایت می توان پذیرفت و نه می توان رد کرد عینا به عنوان نوشته ی امروزم قرار می دهم .

باشد که پس از این سایر ادارات دولتی نیز در رسیدن به طرح دولت الکترونیک وپاسخ گویی به نظرات مرم نگاهی به عملکرد سایت هواشناسی استان داشته باشند.


یکشنبه 22 خرداد ماه سال 1390 ساعت 11:40 AM
درود بر لاتیدان عزیز
انتقاد شما کاملا بجاست . البته در سایت ما اینگونه اتفاقات در قالب اطلاعیه و هشدار گنجانده می شود که از همان اوایل پیدایش این طوفان بر روی سایت قرار گرفت ولی برای بازدیدکنندگان غیر تخصصی پیدا کردنش شاید کمی مشکل بوده:
http://www.hormozganmet.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=108&Itemid=123
نظرات 7 + ارسال نظر
اهل هوا 1390/03/23 ساعت 03:08

درود بر سایت هواشناسی که هوای مردم و وبلاگ ها را داره

بهشب 1390/03/23 ساعت 08:59

من همیشه به سایت های سازمان ها و ادارت هرمزگانی سر می زنم به غیر از سایت استانداری که فضایی آبرومند دارد بقیه بسیار ضعیف عمل می کنند.شما یه سر به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد بزنید به شکل عجیبی بی ذوقی و بی نظمی مشاهده می کنید.
سایتی که بیشتر بازدید کنندگانش یا هنرمند هستند یا فرهنگی،در مقابل یه سری به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اصفهان یا شیراز بزنید و تفاوت را احساس کنید.متاسفانه ضعیفیم

هواشناس 1390/03/23 ساعت 09:23

درود دوباره
سپاس از لاتیدان

همشهریان عزیز می توانند با شماره تلفن گویای ۱۳۴ برای گرفتن آخرین وضعیت جوی و پیش بینی ۲۴ ساعته تماس بگیرند یا با ارسال کد شهر مورد نظر یا شهرستان های استان از طریق پیامک به شماره ۰۹۱۷۳۵۸۲۱۸۷ وضعیت جوی و پیش بینی ۲۴ ساعته را دریافت کنند که در وب سایت ما در قسمت اطلاع رسانی گنجانده شده.

به امید موفقیت برای همه وبلاگ نویسان هرمزگان

حامد 1390/03/23 ساعت 10:28

من به این سایت تعریفی شما سر زدم حتی یک گزارش تحلیلی درباره میزان بارش ونوع بارش وخشک سالی های اخیر در استان وعلت آن یافت نشد
ولیبه قول شماهمین پاسخگوبودن شان نسبت به مردم ارزشمنده

هواشناس 1390/03/23 ساعت 11:05

برای حامد:
دوست عزیز در خصوص خشکسالی که در حال حاضر مهمترین دغدغه سازمان هواشناسی و در سطح بالاتر سازمان جهانی هواشناسی است فعالیت و پژوهش های زیادی انجام شده است کافی است سری به این قسمت بزنید ُ مقالات کامل و جامعی خواهید یافت:
آموزش و تحقیقات>> تحقیقات>>نشریات>>مقالات

همچنین در خصوص بارش به قسمت :
آمار>>آخرین گزارش بارندگی

شایان یادآوری اینکه وب سایت هواشناسی همیشه به روز بوده و آمار آن قابل استناد است.
باز هم به سایت ما سر بزنید

هواشناس 1390/03/23 ساعت 11:27

..... در ادامه:

نشریات دیگر شامل ماهنامه و فصلنامه (لوار)‌ نیز اطلاعات و تحلیل های تخصصی در مورد آب و هوا و شرایط جوی هر ماه یا فصل ارائه می دهد.

هادی 1390/03/23 ساعت 13:25

من به سایت سر زدم و.حق را به هردونفر می دهم چون گرافیت سایت چندان ساده وراحت ومناسب برای رسیدن به موضوعات نیست تازه نقشه استان هم در قسمت شمالی آن کامل نیست
این همه عکس وگزارش درباره طوفان گونو ومونسون در رسانه ها هست دریغ از یکی توی این سایت مگر نباید شما ارشیو باشید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد